ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
ΥΠΟΕΡΓΟΥ 1 |
Αυτεπιστασία του Π.Π.Σ. του Τμήματος Η/Υ Συστημάτων
Η πρόταση που υποβάλλουμε έχει ως στόχο την
βελτίωση των παρεχομένων από το Τμήμα σπουδών και υπηρεσιών δια των δράσεων :
- Οργάνωση των προπτυχιακών σπουδών σε
ολοκληρωμένους κύκλους μαθημάτων.
- Αύξηση της εκπαιδευτικής ικανότητας του
Τμήματος, ώστε να επωφελούνται όλοι οι εγγεγραμμένοι φοιτητές μιας
πραγματικά ποιοτικής εκπαίδευσης.
- Ανάπτυξη και προσαρμογή έντυπου και
ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού. Ενίσχυση του εργαστηριακού μέρους των
σπουδών.
- Εισαγωγή νέων τρόπων και μέσων παροχής της
διδασκαλίας.
- Εισαγωγή διαδικασιών για συνεχή εξάσκηση των
φοιτητών και παρατήρηση της προόδου των .
- Ανάδειξη της αυτενέργειας και μύηση στην
έρευνα.
Οι πιο πάνω δράσεις:
- θα ενισχύσουν την ποιότητα των προπτυχιακών
σπουδών του Τμήματος,
- θα θεραπεύσουν αδύνατα σημεία που επισημάνθηκαν
στο πρόγραμμα σπουδών, στην έκθεση αξιολόγησης του Τμήματος (έγινε στο
ΕΠΕΑΕΚ Ι),
- θα βοηθήσουν την ελεύθερη σκέψη, τη
δημιουργικότητα και την επιστημονική βάση των αποφοίτων ώστε εύκολα να
αντιμετωπίσουν, επαγγελματική προσαρμογή και δια βίου εκπαίδευση.
Ιδιαίτερη προσπάθεια θα καταβληθεί στις
ακόλουθες ενότητες:
- Τεχνολογίες και μεθοδολογίες σχεδίασης
διαδικτυακών συστημάτων και εφρμογών στο περιβάλλον του παγκόσμιου
ιστού.
- Προηγμένες μαθησιακές τεχνολογίες και συστήματα
διαχείρησης της μάθησης για την προώθηση της ανοικτής και απ΄ απόσταση
εκπαίδευσης στο πλαίσιο κοινοτήτων μάθησης και κατάρτισης με χρήση
διαδραστικών (interactive) ασύγχρονων και σύγχρονων υπηρεσιών.
- Προηγμένες αρχιτεκτονικές για την ανάπτυξη και
διαχείριση βάσεων γνώσης με γνώμονα τα νέα πρότυπα μαθησιακών
τεχνολογιών για την περιγραφή των μαθησιακών πόρων και των χρηστών.
- Τεχνολογίες παραγωγής και
αποπακετοποίησηςπολυμεσικού και υπερμεσικού μαθησιακού περιεχομένου
(content production and packaging): ψηφιοποίηση κωδικοποίηση συμπίεση
μεταπληροφορία (metadata) εικονοροές (streaming), διακίνηση.
- Μεθοδολογίες ολοκλήρωσης και αξιολόγησης
υπηρεσιών με βάση μαθητοκεντρικά μοντέλα εκπαίδευσης και κατάρτισης
|