Οι υποδείξεις βασίζονται κυρίως στο Βιβλίο Εργαστηρίου Φυσικής Ι του ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. Όπου χρειάζεται δίνονται πρόσθετες υποδείξεις.

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 1               ΥΠΟΔΕΙΞΗ 2                 ΥΠΟΔΕΙΞΗ 3              ΥΠΟΔΕΙΞΗ 4

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 5               ΥΠΟΔΕΙΞΗ 6                 ΥΠΟΔΕΙΞΗ 7              ΥΠΟΔΕΙΞΗ 8                


ΥΠΟΔΕΙΞΗ 9               ΥΠΟΔΕΙΞΗ 10

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 1
 

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 1.4

 

ΑΡΧΗ

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 2

 ΑΣΚΗΣΗ 4    §

 

Watt = Joule/sec

 

ΑΡΧΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 3
 

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 1.7


 ΑΡΧΗ

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 4

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 1.7

 

W= mυ2/2

 


 ΑΡΧΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 5
 

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 3.4

 

Ο δρομέας κάνει  ευθύγραμμη ομαλή κίνηση, αφού το βαρίδι πατήσει στο έδαφος

Ο δρομέας κάνει ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση, από τη στιγμή που ξεκινά μέχρι τη στιγμή που το βαρίδι πατά στο έδαφος. Στη συνέχεια, η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται πάνω του είναι μηδέν και έτσι ο δρομέας συνεχίζει να κινείται   ευθύγραμμα ομαλά . Οι φωτοπύλες οι οποίες βρίσκονται μετά από τη θέση στην οποία ο δρομέας  αρχίζει να κινείται ευθύγραμμα ομαλά, καταγράφουν το χρόνο που απαιτείται για να διανύσει ο δρομέας τη μεταξύ τους απόσταση, ώστε να υπολογιστεί η ταχύτητά του.

 

 

 

 ΑΡΧΗ

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 6

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 3.7

 

 

 ΑΡΧΗ

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 7

 

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 3.7

 

Προσοχή στις μονάδες

 

 

 

 

 

 

 

ΑΡΧΗ

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 8

 

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 3.7

 

Προσοχή στις μονάδες

 

 

 

ΑΡΧΗ

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 9
 

ΑΣΚΗΣΗ 4    § 1.3


 ΑΡΧΗ

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΞΗ 10

 

ΑΣΚΗΣΗ 4    §

 

Παρόλο που η ροή αέρα στην αεροτροχιά μειώνει δραστικά την τριβή, δεν τη μηδενίζει. Επίσης, μεταξύ νήματος -  τροχαλίας υπάρχει μικρή τριβή. Η αντίσταση του αέρα είναι υπαρκτή στην κίνηση και του δρομέα και του βαριδιού. Μικρή συνεισφορά έχει και η προσέγγιση των αμελητέων μαζών.


 ΑΡΧΗ




ΕΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ  ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ  Μ.ΠΗΛΑΚΟΥΤΑ